چه باید 3 CKD بیمار با بالا سطح کراتینین و پا تورم آیا مرحله
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باید 3 CKD بیمار با سطح کراتینین بالا و پا مرحله تورم را؟ برای این سوال، شما ممکن است می گویند که باید به بیمارستان برود و درمان بلافاصله. بله، پاسخ بهترین پاسخ درست است، اما نه. از آنجا که فقط به یک بیمارستان به اندازه کافی نمی باشد، اگر می خواهید برای درمان بیماری خود را، شما باید مطمئن شوید که شما می تواند یک درمان مناسب دریافت کنید.

درمان مناسب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار چیست؟

برای بیماران با سطح کراتینین بالا و تورم مهم ترین چیز است برای از بین بردن این علائم، به طوری که آنها می توانند کمتر suffur، اما این کافی نیست. از آنجا که اگر شما می توانید بیماری را از ریشه آن را درمان نیست، این علائم ممکن است به نظر می رسد و شاید بدتر از قبل. بنابراین یک درمان خوب برای درمان این بیماری بسیار حیاتی است. پس از سال ها از reserch و تجربه بالینی، کارشناسان ما در بر داشت برخی از روش های درمانی موثر است که دارای خاصیت درمانی در CKD درمان موثر و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نماینده آنها است. با کمک آن، بیمار با آسیب خفیف کلیه امکان برای به دست آوردن بهبودی داشته باشد. برای بیماران با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده است، اما اگر آنها می توانند این درمان را در زمان دریافت کنید، آنها نیز می تواند یک فرصت برای به دست آوردن بهبودی داشته باشد، حداقل، آنها می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. برای اطلاعات futher در مورد این درمان، شما می توانید این مقاله را بخوانید.

به جز آن، شما همچنین باید نگرش مثبت نگه داشتن و انجام برخی از ورزش برای بهبود ایمنی شما.عادت زندگی سالم راه خوبی برای تناسب اندام، پس هرگز به ماندن بگیرید به اواخر و توجه به رژیم غذایی خود است. اگر شما نمی دانید که چه باید بکنید، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

چه باید 3 CKD بیمار با بالا سطح کراتینین و پا تورم آیا مرحله 





:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، سطح کراتینین بالا، پا تورم ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: